Količinske reklamacije in poškodbe blaga upoštevamo v roku 3 dni od datuma odpošiljanja blaga.
Vidne mehanske poškodbe ob prevzemu mora prevzemnik blaga urejati s prevoznikom (hitro pošto, ki je blago dostavila).
Pri osebnem prevzemu ne upoštevamo količinskih reklamacij in reklamacij vidnih poškodb blaga.

Da bo reševanje reklamacij hitrejše in enostavno prosimo, da za sporočanje reklamacij prejetih od strank, po prijavi v spletno trgovino, izberete kontakt > naslov sporočila "Reklamacija" > izberete št. naročilo (ni obvezno ) > izberete šifro artikla ( ni obvezno) > Dodate prilogo (dokument, sliko - ni obvezno) > Sporočilo: v to polje obvezno vpišite sledeče podatke:

-  Šifra artikla
-  Napaka aparata 
-  Kopijo računa v prilogi, če je aparat v garanciji 
-  Ime , priimek ter tel. št. od stranke za lažjo komunikacijo za
   več informacij 
- Ostale informacije, ki nam jih želite posredovati v zvezi z reklamacijo. 


Oddelki

Kontaktirajte nas

Dosegljivi smo na telefonsko številko:

Telefon:+386 2 460 14 80

Kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom!

Informacije

Akcije

Trenutno ni izdelkov v akciji.